Szent István suli

Kistarcsai Szent István iskola 1. b osztályának blogja

Friss topikok

  • Bogika7: Szia Kata!!! HOL VANNAK A BEÍGÉRT KÉPEK???????????????????????????????? (2008.07.07. 22:14) Sziasztok
  • evi-ca: Bocsi, a megszólítás: Kata! (2008.03.09. 10:24) Mikulás képek
  • molkat: Szia Sima gumilabda lenne és 26 db. Persze mi is gondoltunk a készségfejlesztőkre, de ez most font... (2007.11.10. 20:19) Varázsbetű

Mikulás képek

2007.12.06. 13:45 | molkat | 9 komment

Ma járt a suliban a Mikulás, amit sikeresen le is fotóztam. A gyerkőcök nagyon élvezték és nagyon ügyesen elmondták a versikéiket is. Elkezdtem feltölteni a képeket, lassan de biztosan haladok vele. Az oldaldobozoknál találjátok a mikulás képek alatt. Akinek kell az eredeti kép (nem a lekicsinyitett) az írjon egy e-mailt és elküldöm neki az eredeti képet.

· 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://elsob.blog.hu/api/trackback/id/tr93254333

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Haga clic en el siguiente mensaje 2017.12.11. 05:27:42

Fontos győzelem a B csapattól - Barcanoticias - A vezető magyar FC Barcelona blog

Trackback: dibujos de navidad para colorear e imprimir reyes magos 2017.12.07. 07:31:11

G Y E R E K O R O S Z - Tudormanók - gyereknyelvtanulás

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EDIT 2008.02.02. 17:58:34

SZIASZTOK NAGYON ÖRÜLÖK ENNEK AZ OLDALNAK!

molkat · www.qgar.hu/falfestes 2008.02.04. 10:51:38

Szia
Nemsokára felteszem a farsangi képeket is csak jussak lélegzethez:-)

evi-ca 2008.02.17. 11:09:36

Szia Kata!
Fehérné Éva vagyok, a Kyra anyukája. Az ismert okokból megkérhetlek, hogy a 16-os képet vedd le a listáról? Nem szeretnék senki ismerősömet "megbotránkoztatni", ha már ilyen féreértés történt is. Sajnos, nem tudtuk, mikor lesz az ünnepség, ahogy mondtam is a szülőin. Köszönöm megértésed/megértéseteket!
Évi

molkat · www.qgar.hu/falfestes 2008.02.17. 13:43:38

Kérésedre leszedtem a képet.

ridazsu 2008.02.21. 22:34:46

Sokan hiányoltuk a félév elött a Szülőit vagy a Fogadót.. Én azért mert 1 hónapba kb 2-szer találkozom a tanárnővel. Könnyebb lett volna ha tudom hogy miben gyengébb a gyerek, miben segítsek neki. Remélem most már mindenki MER szólni . Zsuzsi

molkat · www.qgar.hu/falfestes 2008.02.22. 08:06:34

Szia Ridazsu
Az az gazság, hogy ezt a témát már többször átbeszéltük a szülőin, ott elmondta Vera, hogy aki szeretne vele beszélni az hívja fel a suliban, megbeszéltek egy időpontot és ő mindent el fog mondani és minden kérdésre válaszól. Eddig ezt senki nem vette komolyan, pedig sokkal jobb, mint ha kijelőlne egy időpontot ahová vagy el tudsz jönni vagy nem.
Vegyétek igénybe és akkor nem lesznek ilyen gondok.

ridazsu 2008.02.22. 16:31:49

Jaaa ezt nem tudtam. Akkor SORRY. (nem voltam szülőin)

evi-ca 2008.03.09. 10:23:37

Szia Kat!
Köszönöm! :-)

Még annyit, "nyitottam" egy webáruházat, ahol nagykereskedelmi áron lehet hozzájutni egészéges termékekhez, kozmetikumokhoz. 10.000 Ft felett ingyenes a házhozszállítás, de ez nagyon sok pénz, így meg tudom oldani, hogy több rendelést összerakok és a saját címemre kérem. A Kyrával be tudom küldeni, ti meg az árát. A Vera néni és Erika néni felé én rendezem a köszönetet, ha vigyáznak a pénzre.
Azért merem ajánlani ezeket a termékeket, mert 3 és fél éve rákos daganattal operáltak, és a kemok és sugárkezelések alatt is végig tudtam dolgozni, annyira felerősítettek. Most sem kaptam el az influenzát, pedig a fehérvérsejtszámom még mindig a minimumon van.
Üdvözlet Mindenkinek!
Évi

evi-ca 2008.03.09. 10:24:17

Bocsi, a megszólítás: Kata!
süti beállítások módosítása